Nurayaksan Ayfertufan valla 37+4 1 haftadır hem sertleşme hemde kasıklarım da ağrı var öyle canim acıyor ki doğsun artık
Damla1995 Ayfertufan bende 39+1 oldum. Bikac haftadir basladi ozellikle bu durum bende. Hala mevcut devam etmekte. Nst de sorun cikmiyor muanede oldum gayet normal bir durum mus gelen giden yok bekliyoruz dedi dr um🤷🏽♀️😒
Elif_ikra2 Damla1995 evet ya evde agrim.oluyo rahat edemiyorum doktora gittim mi sancı falan yok hersey gayet normal.cikiyo şükür bi sıkıntı olmasın tabide insan korkuyo evde olunca
Elif_ikra2 Bende bugün 38+5 oldum alt tarafıma çok baskı yapıyor dogcak gibi hissediyorum aciyo pazart4si kontrolüm var inşallah gün vericrk artık hareketlerim çok zorlandı 😣
Damla1995 Elif_ikra2 ekstra cok hareket etmesiyle bicak saplanmasi falanda oluyo aha diyorum su patlicak 😩 artik dogma vakti geldi hersey oluyo bize