Seyma_58 Adetim 4 gün gecikti bugünle beraber 5 olucak geçen ayda düzensiz gelmişti 2 gün oldum şans eseri aldım sonuç bu sizce gebelik varmı önceki testtese bi pozitif bi negatif çıkmıştı
Seyma_58 _Hill_ gerçektenmç çok teşekkür ederim ilk yaotıpımda hemen silik belirgindç biraz bekleyince böyle oldu yarın kan testi versem çıkarmı
Seyma_58 Ozlemmisss çok teşekkür ederim aydınlandım olmama ihtimali varmıdırki erken gebelik testiydi
Seyma_58 TeoMom  2 gün sonra yine ver dedi