Merhabalar, 37. Hafta da gece sancım başladı 1 cm açılmam vardı ve daha sonra sancılarım kesildi. 37+3 de ise 2 cm açılma var dedi doktorum. Yat dinlen 38. Haftanda gel %95 yatışını yapıcam dedi. Bu şekilde bir süreç yaşayan var mı aranızda? Açılmalardan ne kadar sonra doğumunuz gerçekleşti benimle paylaşır mısınız 🙏🏻