Meowmeow Kardelen00 hadi hayırlı olsun şimdiden, Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Ben de 36+3üm normal istiyoruz bakalım şansıma doktorum da hastaneden gidiyor. Başka doktora takipçi olacağım. Ne olacağını da bilmiyorum🙈
3prens1prensesmom Annecikler benimdee o gun kontrolum var ya sezeryana alicak yada bir kac gun snrasina gun vericek artik cok yoruldum keske o gun alsa🥴
Gizemkly Kardelen00 sağ salim kucagımıza almayı nasip etsin Allah inşallah 😍 sabah ilk beni alıcak bakalım