Meliissaaaa Banada böbreklerinde sıvı var diye aynı şey söylendi. Hiçbir şekilde karnımdan sıvı aldırmadım. Kabul etmedik. Kandan baktıralım 3 6 bin arası değişiyor fiyatı dedi doktor. Parasında hiç değilim ne olursa olsun başımın üzerine bebeğimi aldıracak değilim dedim. Başka doktorlara göründüm. Ense kalınlığı, burun kemiği kalp atışları normaldi. Ama doktor ısrarcıydı. Resmen psikolojik baskı yapıyorlar. Değiştirdim doktoru hemen. 6 haftadır aynı şeyleri söyleyerek oyalıyordu resmen. Bugün gittiğim doktor böbreklerindeki sıvının normale döndüğünü söyledi. Hiç kafaniza takmayın. Başka doktorlara mutlaka görünün. Allah büyüktür. Dua edin hep. Üzmeyin kendinizi