tiger12 ben de türkçe isim koyabilmek için çok fazla arapça farsça hatta yunanca isim eledim. Milliyetçi duygulardan mı son zamanlarda oluşan göçmen sorunlarından mı böyle hissediyorum bilmiyorum ama sanki bebeğime Türkçe isim koymak boynumun borcuymuş gibi 😌 bu yüzden almila ismi bence de çok güzel 🫶