Az önce hastane ile ilgili soru sordum esenler kadın doğum hastanesine gidiyorum ben daha 24+5 teyim ama pek orayı bile giden yok sezaryen olucam nasıldır iyi midir kararsızım onun dışında memnunum evime de 15 dk uzaklıkta arabayla
Çam sakura bana 25 dk uzaklıkta 11 km mesafede burdan memnun olan da çok ama burda gittiğim bölümlerde hep doktor kıtlıgı var kararsızım
Kanuni de zaten çam sakuraya yakın bana yine aynı mesafede ve giden çok tanıdıgım ve annem de çok memnun (7 yaşında kardeşim varda)
Her neyse sorum belli esenlere giden varsa yazabilir onun dışında doğum için ne yapsam kararsızım evime yakın diye kalmalımıyım yoksa bu iki hastane arasında git geldeyim fikirlerinizi bekliyorum