Tugceonur Sevdaeslem bebeğin doğum pozisyonuna göre anlaşılıyor yada iri bebekse risk olacaksa çatı darsa sezaryan oluyor
Sevdaeslem Hestiaa yani o kadar doktora gidiyorum 26 haftalık oldum ama doktor sezeryan mi yoksa normal doğum mu olucak demiyor
Sedaaa95 Sevdaeslem daha erken onun için siz eger isteye bağlı sezaryen istemiyorsanız son haftalarda belli olur doğum şekliniz. Çocuğun duruşu, iri oluşu, çatı darlığı bunlara göre son haftalarda belli olur
merve_gtekin Sevdaeslem daha etkendir 37 haftada çatı muayenesi olursun ona göre söyler Ama normal doğumu tercih ederim
babysthing Sevdaeslem bunun için çok erken bir zaman. Ben 37+3 deyim yarın çatı muayenesi sonrası söyleyecek doktor ve yine de her an değişebilir dogum anında dahi