Kızlar bazen karnıma bakıyorum ve içinde kocaman bir bebek olduğuna inanamıyorum görsel olarak alıştığım için rutin hayatta pek aklıma gelmiyor ama bazen bi farkındalık geliyor herkes mi böyle yoksa ben mi bu düşünceden biraz kaçıyorum bilmiyorum bu arada 35. Haftadayım