Parmaktan şeker ölçme cihazında açlık şekeri kaç olmalı? Tokluk şekeri kaç olmalı ?
AngeL- açlık 100, tokluk 140 diye biliyorum. Hamilelerde değişir mi bi bilgim yok
AngeL- 70-100 arası normal. Üzeri biraz riskli
AngeL- Açlık 70-100 mg/dl Tokluk 1. Saat 140 altı Tokluk 2. Saat 120 altı 🌸
Asyaninannesi58 anladım canım
Sabriye771 🙏🏻
Busra-hemsire çok teşekkür ederim ☺️