Saaaaa Kızlaaaarrr son 3gün kaldı pazartesi sezeryan olacağım ilk hamileliğim ve çok korkuyorum cesaret verin banaaa 🥺🥺
Dln_elmas Saaaaa Sağlıkla kucağına al bebisini..🙏 Korkulucak bişi yok onun kokusunu içine çekince o an herşey unutuluyo merak etme iki gün ağrın olur sadece sabret..
Semrakbulut Saaaaa Benimde ilk hamileliğimdi 12 eylülde sezeryanla oldu korkulacak hiç bir şey yok o anı yaşamaya bak ki sonrasında doğumu güzel hatırla 🤗
Cansugamze_ Korkma kız 😂❤️bnde 1 buçuk ay önce 2. Sezaryen oldum bebişim yanımda korkulacak bişii yookk😂
Dln_elmas Saaaaa Normal bunlar cnm ama sakin olmaya bak korkulcak hiç bişi yok Bnmde 3. gebeliğim..😊Rabbim saglikla kucağına almayi nsaip etsin🙏
Cansugamze_ Saaaaa bnde öleydim biliyorum ama korkulacak hiç bişy yok merk etme🥹❤️Hayırlı doğumun olsun inşallah kuzum sağ salim kucağına al inşallah