Eldgrn 23+2 olduk kızçem durmuyor yerinde sürekli aşağıya baskı yapıyor vuruyor şimdi yattım yerimden hoplattı bildiğin alta doğru attığı tekmelerden sizin bebisler ne durumda napıyorlar 🥰🥰
rizelipek Eldgrn 24+5 benimkide kıpır kıpır kafası aşağıda ayakalarıyla da hiç durmuyor zıp zıp içerde 😂😂