Hamileanne maşallah ama beni öldürüyo artık nefes alamıyorum yatamıyorum ikiz hamileler bile daha rahattır 😂 doktorum bile çok büyük bebek diyor ozaman alın sıkıntı yoksa diyorum sata göre hesaplama yapıp alacaz diyo bende bilmiyorum ama bebişin kilolu olması da çok iyi bişey değil emin olun 😊