Nesinn Hiç bilmiyorum sebebini söylemedi ikili taramadan sonra üçlü için gitmiştim özeldeki doktor ikili taramanın sonucuna hiç bi sıkıntı yok dedi devlettekine gösterdim o da düşük tehlikesi var dedi Aralıkta detaylıya gidicem o zamana kadar da randevu al gel demedi üçlüyü yaptı yolladı