23 haftalik hamileyim ilk nevar salihe gittim gaziemire tarama testlerini yapmiyo başka yere gönderiyor mesai dışı dogum yok dedi nobetci dr yokmus normal dogum benim nerden bileyim saat kaçta olacak yesilyurta geçtim orasına güzel ama ayrintili yapmadı randevu bulmak zor yenidogan yok galiba şimdi bucaya geçtim simdilik memnunum ilgili herseye yanıt verio dr çalışanları guleryuzlu