Emotion07 Bugün görüş günüydü kızım doğum kanalına girmiş ve aşırı baskı yapıyor nstde kasılmalarım çıktı sizce kaç hafta daha durur karnımda korkuyorum erken doğumdan başına gelen var mı? 😔
Umranbl Benim 32 den beri nst de sancim cikiyor duzensiz sancilar olmasi gayet normal her insanin rahmi bir degil siz gonlunuzi ferah tutun bu haftalarda artik normal boyle seyler kimi bebek erkenden kanala yerlesiyor kimi dogum sancisiyla giriyor