Fatoscbk Melhaercan çıkmıyo işte kullanıyorum ama. Tek çare kan takviyesi galiba. Pazartesi tahlil yapıcak bakalım sonuç ne çıkacak.
Oznr Fatoscbk ben serum kullandim hamile kalmadan once baya yukseltti ama hamile kalinca tekrar dustu su an 9larda. Kadin dogum doktorum igne verdi ise yaramazsa yine serum alacaksin dedi son haftalar daha da düşecek çünkü dedi