Gulo0106 güle güle giysin inşallah. Ben ikiz olduğu için fazla almışım abartmışım yani. 5 tane alsanız yeter aslında ama bizim evde her gün makina çalışıyor ıslatma sızdırma durumu olursa yetmiyor malum kışta geldi kuruması sıkıntıysa biraz fazla alın ama evde petek varsa 5-7 tane yeter.