Hadya mümkün canım. arkadaşın bi genetik rahatsızlığı vardı kız olursa taşıyıcı erkek olursa down sendromlu oluyordu. Kız kendi taşıyıcı erkek kardeşi hastaydı çocuğu olursa oda taşıyıcı olucaktı erkek olursa hasta olucaktı o yüzden kız bebek koydular tüp bebekde