Bebekk01 olabilir benimde pembemsi sonra kahveye dönük parlak renklerde olmuştu nişanım ama öyle ped takacaj kadar uzun süreki değildi 40. Haftamda idim doktoruma bildirdin gel bakalım demişti ben doğumun başladığını düşünüp evde geçirmek istedim hiç oturmadan tüm evi tekrar temizleyip merdiveb inip çıktım eşimin zoruyla ikindiye doğru hastaneyede gittik ki iyiki gittik çatalda doktor muayenesinde suyum kızımın kakasıyla birlikte geldi meğer kakasını yapmış hayatı tehlike altında çok zor kötü bir süreçti.. beklemeyin derim ne olacağı bilinmiyor