zeynepaylaipek Kızlar şeker yuklemesi yaptiricam devlet Hastanesi’nde. Git gel uğraşmak istemiyorum tek seferde isim hallolsun sabah erken saate kadın doğumdan randevu alsam gidince desem o gün direkt yapılıyor mu yoksa başka güne atıyorlar mı
Ruvvruvveeydaaa zeynepaylaipek ben sabah erkenden aç karnina gittim 25.haftamda, şeker yüklemesi için geldim dedim, hemen yaptilar canım,
DilanK matematikcianneee 8 saatlik açlık gerekiyor randevu saatinizi ilk saatlere alın. 9 dan sonra gitmiştim ben yarın sabah gel demişlerdi
Haceroz20 Sağlık ocağına sekiz olmadan aç git bı günde hallolur eczaneden doktorun istediği dozda glukoz al