MERVE3734 arkadaşlar ikinci gebeliğim 4+6 doktora gttim keseyi vajinal ultrasonla görmek istedi baktık rahim duvarın gebeliğe hazırlanıyor dedi bide kistin 3 santim flaan var dedi ölçtü flan sorun olmaz dedi ama başınıza geldimi hiç çok tedirginim