Daha once de yazmistim 6 yil cocugum olmadi sonra tup bebekle 1 oglum oldu. Oglum 1 yasinda ve ben 15 haftalik hamileyim surpriz bir sekilde. Bu bebegim de erkekmis. Kime soylesem kiz olsaydi iyiydi neyse saglik olsun diyor. Bu nasil bir tepkidir yaa ben oglum cok kucuk iki bebege nasil bakicam kaygilarini yasarken calisiyorum cunku insanlar cinsiyetinin derdine dusmus. Ayrica ne olursa olsun o Allahin bana hediyesi hayirli evlat olsunlar zaman cok kotu kizi da zor erkegide. Dengesiz insanlarin dengesiz yorumlarindan biktim