sarebebeginannesi bence dr degistirin benim doktorum kesinlikle oyle degil. Gosteriyor resmini veriyor kalp atisini dinletiyor. Hocam hic yuzunu gormedik dedim 36 haftaligiz sehir hastanesine gidince iste dedi benim usg detaylı degil gostermiyor dedi sehir hastanesinde doktora sordum bebek 2 ke, gostermedi druma soyledjm hala hic gormedim gostermiyor dedim oda bana cevat abi gormediyse daha da hic bi dr gormez dedi 🤣 ben kesinlikle ozel yanlisiydim ama doktorum o kadar iyi ki allah razi olsun benim nazimi tribimi bile cekiyor. Dun gittim aaa sen daha digurmadin mi kiz diyor dogurcam insallah dedim 🤣 surekli boyle espriler yapiyor sorularma cevap veriyor kilosunu boyunu soykuyor bence dr dan dr a degisiyor sende baska bi dra git bakalim