Bendede detaylida belli oldu doktorum snraki au vajinal muayene ile ölçüm yapabilirim demişti ultrason muayenesinde normal bı sıkıntı yok dedi ama ilk gebeligimde yaşamıştım ikinci gebeliğim şu anda ve eğilip iki dk yerden bişey alıp kalka.hen kaşık ağrım oluyor 🙈ondan mıdır bilemiyorum ama