Ezgi14 Gece 27. Haftaya gireceğim. 20 lik disim agriyordu. Bugun doktora gittim curuk olmus. Cerragi mudahaleyle almak istedi. Apse de olmus. Ama uyustururken yapacaklari ignelerin erken dogum riski varmis. Cektirmezsem de apse den dolayi erken dogum riski.. Yasayan var mi aranizda ne yapmaliyim 😔
Mdhkrc Ezgi14 bende 28 haftalık iken 20lik dişimi çektirdim doktor onayı ile tabı. Oncesinde 3 gun antıbıyotık kullandım. Çok sukur bır sıkıntım yok. Gecmiş olsun👌🏼
MrtEss Ezgi14 bende 2 gündür ağrı çekiyorum daha çok yeniyim 5 haftalığım dişimde apse oldu bende kalp atışlarını duymadan bişey yapmak istemiyorum 😢