Ahuum Kızlar sürekli sütüm akıyor ne yapcağımı şaşırdım. Doktorum normal dedi . Ellemiyorum ama sürekli üstüm başım ıslanıyor. Napabilirim. Malum gebelikte sütyen takılmıyor daralıyorum midem de çok şişti . Yattığım gibi akmaya başlıyor
Paw Ahuum süt hormonu ile alakalı bi durum bu sizinki daha yüksektir normal dediyse normaldir bence. Benim gebelikten önce de prolaktin hormonun yüksekti o zaman bile ara ara geliyordu. Zaten gebelikte süt hormonunun yüksek olmasına herhangi bi tedavi de uygulanmıyor içinizi ferah tutun bence
Ogretmenanneyim Ahuum 19. Haftadan beri geliyor ve sürekli göğüs pedi takıyorum gayet normal dedi doktorum. Normal değil diyenler neye dayanarak normal değil yazmış cok merak ettim.
Ahuum Fundayakut youtubeden baktım normal diyor doktor açıklamaları:/ bende doktora sormuştum normal dedi hormonlardan. Bidaha sorcam bakayım
777zarifanne Canım daha dün sordum bu durumu hastanede emzirme danışmanına bende de ara ara oluyor 25 haftalık gebeyim hormonlardan olur normal dedi korkma bence.
Gizem0709 Benim 20. Haftada başlamıştı çok normal korkmayın :) Bende normal değil mi acaba diye korkup doktoruma da danışmıştım bazılarında erken gelir bazılarında geç sıkıntı yok demişti. Şuan 31 haftalığım daha devam ediyo :) sıkıntı yapmayın.