Elifderin34
Bir mecburiyet olmadığı sürece normal istiyorum , ama benim 3 Ocak görünüyor uygulamaya göre nokta atışı olmama ihtimali yüksek o yüzden Aralık sonu gelebilir diye düşünüyorum ve kendimi en erkene göre hazırlıyorum 🙏🏻
Sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🌸