melikessuuu Yemekten önce plakları çıkarıp sonra da dişleri fırçalayıp tekrar takmak gerekiyor. Bu bazen sıkıcı olabiliyor özellikle de dışarda olunca. Benim daha 15 plağım falan var ama dişlerin hareket ettiğini ve yavaş yavaş yerine yerleştiğini görebiliyorum. Plağın avantajı sürekli dişçiye gitmek zorunda olmamak. İki ayda bir çağırıyor genelde doktorum. Bir de dışardan pek belli olan bir şey değil. Çocuklukta diş teli tedavisi görmüş biri olarak bu yaşımda yine telle gezmek hiç istediğim bir şey değildi. :)