babybmom20 Emisse sağol canım inşallah bir sonraki kontrolümde geçmiş der alacaklarımı bile bıraktım sağlıklı olsun da beze sarsan yine büyür diyorum
Emisse babybmom20 kuzum geçmese bile doğduktan sonra altı ayda bir kontrol oluyor kist eğer büyümezse aynı kalmazsa hiç bir problem olmuyor canım benim kötü bişey değil inan bana güzel olacak herşey Allahın izniyle 🙏🏻
babybmom20 Nrsnaozdn inşallah canım ya allahım bir sıkıntı göstermesin tek sağlıklı olsun inşallah çabucak diğer kontrol günüm gelir gittiğimde geçmiş olur
Nrsnaozdn babybmom20 emin ol geçmiş olacak aynı şey başımdan geçti gittiğinde hatırlat doktor hatırlamaz bile