Geçen hafta çatı muayenesi yapmıştı doktorum bu hafta tekrar yaptı ve bu muayene sonrası kanama oldu akşama kadar ufak ufak kan geldi kahverengi oldu pıhtılı küçük kan geldi başına bu şekilde bişey gelen var mı normal mi nstde herşey normal çıkıyor sancı hafif kalp normal ama kanama hala minik minik devam ediyor