Nepenthe Kızlar 8+4 teyim ve asla ağzım boş durmuyor sürekli bişeyler yemek atıştırmak istiyorum sağlıklı şeyler yemeye dikkat etsemde zararlı mıdır diye de çekiniyorum
S1907 Nepenthe sen yine bu kdr erken haftadan hızlı gitme derim,sonra birden şişersen o zaman çok bocalarsın.ye gitsin diyenlerden değilim ben malesef gereksizce dünyanın kilosunu alanlara anlam veremiyor vücutlarına gereksiz o kadar yük bindiriyorlar
Nepenthe kahvesever__ benim pek bulantım yok olsa bile ara sıra ama kusma hiç yok kusmak nasıl bişey bilmem zaten ömrüm boyunca sayılıdır ama çok yemekte iyimidir bilemedim işte
kahvesever__ Nepenthe ay olmasın mide bulantısı kız maşallah de kendine nazar değdirecen 😂🤣sağlıklı şeyler yersen çok kilo almasın bol bol yürüş yap hamur işi yersen çok kilo Alırsın
Nepenthe kahvesever__ ay yok hamur işi sevmem pek genelde salata meyve yada kuruyemiş yiyorum ama ağzım hiç boş durmuyor canım sıkıldıkça yiyorum 😂
kahvesever__ Nepenthe 🤣😂can boğazdan gelir ya ben hamileyken son aylarda çok yedim ilk aylarda hiç yiyemedim mide bulantısından