Caglarrm Kızlar 21 haftalık hamileyim korona olduğumu öğrendim bazen enerjiğim bazen düşkün dualarınıza ihtiyacım var bide bebeğim var 1 yaşında hiç durmayan ağrı kesiciden başka biiey alamıyorum bide ıhlamur turşu suyu içtim varmı tavsiyeniz
Ikra33 Caglarrm bende 13 gün önce oldum. Pekmezin içine bir çay kaşığı zencefil katıp içtim üç gün çünkü öksürük olmasın diye. Ballı süt içtim. Ballı limonlu ılık su içtim. Tavuk çorbası. Et suyu çorbası içtim üç günde ağrılarım bitti iki tane parol içtim ilk iki gün
Aysegulkkfs Ben de oldum 2 hafta önce. Doktorum d-dimer testi istedi pıhtılaşmayla ilgili bir test. Çok yğksek çıktı ve kan sulandırıcı iğne başlattı. Mutlaka bir doktora danışın bu durumu. Geçmiş olsun.