Sevimefealp Kızlar 2 ay oldu taşınalı evde gümüş böceği var napıcam ben cok tiksinirim ilaçlama yapsak gitmeye yer yok evden başka kalıcak yer yok 2 tanede cocuk var nasıl kurtulacağım bu illettden
Mysaa Sevimefealp kokusuz ilaçlama yapılıyordu sanırım 2 saat kadar dışarda bulunmanız yetiyor öyle biliyorum emin değilim de tam bi araştırın isterseniz
Ahuum Sevimefealp ben ilaçlamadayım cnm korkma . Güzel bi firma bul. İlaçlat 1 iki saat dışarda kal . Bişy olmaz . Evi silme . Bebek yoksa .
Sevimefealp Mysaa 2 saat yetiyorsa yaptırırım çünkü çalışıyorum gündüz yapılır akşama kadar geçer etkisi
Ahuum Sevimefealp o zaman evi oğlun gelmeden silersin. Elleyebilir emekleyebilir. Şimdiki ilaçlar zararsız yani insan öldürmeyen den. Tarım bakanlığı onaylı olanları kullanıyor. İstanbuldaydan ISS firmasını araştır onlarda eve geliyor diye biliyorum. Bu işte en iyi onlar çünki