Kızlar 20 ekimde kontrole gittim öncesinde kanama alanım vardı kese yanında ama bebeğim sağlıklı herneyse kontrole gittiğimde doktorum az bişi kaldığını söyledi bidahaki muane günü 17 Kasım progestan fitilim 1 tane kaldı acaba alsam mı kullanmam gerekiyor mu acaba napmam lazım