23+2 haftalık hamileyim son bir kaç haftadır fazla ayakta durduğumda şeffaf su gibi akıntı geliyordu ama şimdi iki gündür yürüyüşe başladım eve gelip wc girdiğimde çamaşırım komple ıslak oluyor sıksan suyu çıkmaz ama komple ıslak oluyor dr sormuştum hamilelikte normal diyor ama bana normal gelmedi sizde de oluyor mu