erz89_yk Merhabalar 27 gün oldu doğum yapalı zor bı doğum oldu normal doğum af edersiniz dikişlerim batıkon uygularken ayna baktım ya böyle şekli Yok gibi şekilsiz değişik bir şey neden öyle görünüyor ne zaman düzelir düzelir mi yada ilk doğumum birde
Aysenur2646 erz89_yk düzelir canım benimde aynı şekilde çok şekilsizdi sürekli kuru tut temizliğine dikkat et ve bence fazla bakma. Şu an benim gayet normal bende korkuyordum düzelmez diye 😅
ebrulegarci erz89_yk benimde ilk doğumum 43 günlük oldu bebeğim hastane de hemşire kontrol etti doğumun zormu oldu dedi evet vajinamin iç dudakları şişmişti bildiğin dışarıya çıkmıştı buz koydum iki günde geçti tek orası olmadı tabi evdeyken bende batikon yapmıştım vajinayla makat arasındada şişiklik görmüştüm 2 hafta sonra geçti 3 hafta doğru düzgün oturup kalkamıyordum zor geçti baya ağrılı geçti 🤦🏻♀️
hilalhanim erz89_yk 3 dikişim vardı şuan dikiş izi göremiyorum. O kadar mükemmel dikilmişki doğum yapan ben değilim gibi. 😂 Sizinde öyle olcak dikişe bakmayın mecbur c şeklinde dikiliyorlar
erz89_yk Aysenur2646 ne zaman düzeldi tam olarak ya valla 27 gün oldu keşke bakmaz olaydım 🫤 içim rahatlattın teşekür ederim ♥️
Aysenur2646 erz89_yk rica ederim canım ne demek 😊 benim 36 günde iyileşti ben sürekli bakıyordum ve iç dikişlerim vardı sanki baştan savma yamuk yumuk gibiydi ama öyle olmuyor düştükten sonra eskiden farkı kalmıyor yani. Erken düşmesi için temiz olması ve sürekli kuru tutmak en önemlisi ❤️
erz89_yk Aysenur2646 ayy Alllah ne muradın varsa versin nasi için rahatladı kontrol ayın 15 falan gitmiştim doktor dikiş iyi bakmışsın dedi zaten demekki düzelmesine daha var 🤣
Tugbakose-24 Batıkonu nıye sürüyosun cnm. Bnde dogum yapym ama doktr pansuman yapmadı krem flnda vermemıstı bana sadece duştan sonra ıyıce kurula dedı okadr
Tugbakose-24 erz89_yk erz89_yk ilk doğumum. Anldm cnm benımkı yapıştırmayda heralda oyuzden bana vermedi batikon