mya5825 bende de aynı sorum var 6.haftada bir kere kanama oldum progestan ilacı kullandım geçti 9.haftadayım ara ara kahverengi akıntı oluyor bi dahaki kontrolde söyleyeceğim doktora umarım sorun teşkil etmiyordur . Ama kanamaya döner diye takipteyim