Hilaynur Tansiyon yüksekliği olmadan gebelik zehirlenmesi oluyormu arkdaşlar birden ayaklarımda ödem oluştu tansiyonum normal ( önceki gebeligimde gebelik zehirlenmesi yaşamıştım korkuyorm buyuzden ) bugünde ilacım bitti alamadım (coraspin )
gizemkarla Hilaynur ödem olabilir ayakta durduysanız yada tuzlu vs yedıysenız ama devam edıyorsa yada uzun suredır varda bence hemen doktorunuza sorun zaman kaybetmedne
Mervektk1126 Hilaynur kaç haftalıksınız benimde ilk doğumum 35 haftada oldu gebelk zehirlenmesinden arada el parmaklarım şişiyo gibi sanki pskolejik mi bilmiyorm ama tansiyonum normal çıkıyo
Hilaynur gizemkarla salı günü komtrul var zaten tansiyon çıkmadanda bişe yapmak istemedm şimdi bi yeşilçay içtim su içtim rahatladım tatlı yiyince oluyo hemen genelde normalde akşam yemeklerini erken yiyip kapatıyorm dün biraz geçte tarlı yiyin ce ödem oluştu sanırım 🥹
Dilek_ackbas Bende ikinciye hamileyim ilkinde gebelik zehirlenmesi olmuştum geçen gün tansiyonum düşük ama ödemli uyandim hemen doktora kostum yine de idrarda protein kaçağıda yoktu ona bakılmıştı 1 gun önce ödem tek başına belirti olmaz dedi doktor onda bana
Cgdm34 Dilek_ackbas gebelık zehırlenmesınde belırtıler ne olabılır acaba bılgılendırırmısnz ılk gebelıgım konuyla alakalı hıc bır sey bılmıyoruö belırtıler herkezde aynımı olıyor cnm
Hilaynur Dilek_ackbas aa benmde öyle oglum 4 yaşında ilkinde erken dogm olmştu yşne aynı risk var dediler de tansiyonum düşük seyrediyor ona ragmen buakşam bi ödem oldu peki yeme içme durumunuz nası ya 1 gün dikkat etmesek hemen ödem oluşuyor
gizemkarla Hilaynur yeşilcay içmeyin doktorunuz izin verdi mi ? Benim doktorum izin vermıyordu ılk zamanlar
Hilaynur Mervektk1126 el ayaklarmda şişlik yol ama yüzümde oldu sonra geçti tansiyonum benmde normal sağlıkocagını aradım onlarda şişlik tek başına belirti olmaz berabertinde tansiyon ve idrarda protein kaçagına bakmamkz gerek dedi pazartesi kn ve idrar testi vereceğim
Hilaynur Cgdm34 yani benm ilk gebelikte tansiyon zaten en belirgin özelligi el ayak yüz aşırı şişmesi ve asla neyapsrsan yap inmemesi