Kvsr98 mgcyldz 38. Haftamdayım o güne hayırlısı ile doğsun diye dua ediyorrum😄 son 2 kaldı 29 ekime bakim gelicekmi oğluşum😁
Bguzeel mgcyldz 40ncı haftama giricem ve kontrole gidicem bakalım belki ogün doğar sancım tutar falan 🤣
Melektmz mgcyldz 37+3 de 2 cm açılmam vardı. Doktor 38. Haftanda gel yatışını yapalım dedi. 29 Ekime denk geliyor. Bakalım neler olacak 😊
Kvsr98 mgcyldz normal doğum sürecinde ilerliyoruz mecbur şansa kaldı😄hayırlısı ile alırsın bebişini kucağına inşallah😁