9 haftalık hamileyim 7. Haftamda kan sonucumda Progesteron hormonun 5 çıktı hemen progestana başladım bu hafta kontrolümde doktorum 10 diye hatırladı sonucumu ve bakıp 5 olduğunu görünce çok şaşırdı normalde o kadar düşükken gebelik gerçekleşmez dedi ama maşallah bebek sağlıklı gözüküyor dedi ama benim hamileliğimin başından beri çok fazla kasık ağrım oluyor
Progesteron hormonu bu kadar düşük olam var mı içinizde veya düşük olup sağlıklı doğum yapan