Dogukoo [https://mutluresim.com/images/2022/10/27/wr870.jpg] Kızlar bugun nst de sancı cıktı ama bende adet agrısından daha az agrı vardı sadece bi kaç saattir hala var belim sağ kasığım ve sağ bacagım agrıyo karnım da aşırı sertleşme var duş aldım ama geçmedi yatınca da geçmiyor biraz hafifliyor ama dayanılmayacak agrı da değil bazen vajinama baskı hissediyorum çok tuhaf şeyler yaşıyorum burda okuduklarım gibi değil kafam karıştı acile gitmelimiyim su gelişi nişan vs yok sadece sancı
Gulergorr Dogukoo benimde böyle olmuştu acile gitmiştim ağrılarımdan dolayı eğer doğum sancısı olsa emin ol böyle sakin olamazdın demişti. Yani doğum yaklaştığı için bu tarz ağrılar normal nişan,su , düzenli sancı olduğu zaman hemen gel demişti
Kaahvelii Dogukoo Yine de güzel cikmis sancılar her periyotta bir yükseklik mevcut tek bir periyotta 3 tane 80-100 olsa doğum sancısı olurdu Kii bunuda zaten hafif değil siddetli yaşarsınız Güzel doğumlar diliyorum şimdiden 🤭
Mlstr Dogukoo kaç haftalıksınız şuan bende de aynı durumlar mevcut tek fark sağ değil sol bacakta benim diğer tüm dediklerinizi yaşıyorum ama 33 haftalığım henüz
Arzack Doğum yakın canım benimde öyle olmuştu gittiğimde direk yatışa aldılar Allah kolaylıkla doğum yapmayı nasip etsin
Dogukoo Arzack en fazla kaç gün olur 1 haftayı bulur mu ben dayanamam yoksa agrılara hergün acile giderim
Dogukoo Gulergorr bende dogum sancısı oldugunu düşünmüyorum düzenli değil evet nişan su yok ama agrılara dayanamadıgımda ne yapacagım gece uyutmaz beni bu agrılar Doğum yaptınız mı siz yoksa benim gibi bekliyomusunuz
Gulergorr Dogukoo yok bekliyorum bende işte acile gittiğim gün ayağa kalkamadım resmen kaşıklarımda yoğun bi ağrı vardı ama geçti çok şükür ama yinede siz takip edin ağrılarınızı
Dogukoo Kaahvelii daha önce yaşamadıgım için bilmiyorum ama bende bu kadar az agrılı olacagına inanmamıştım zaten🤭 amin inşallah tüm bebekler sağlıkla gelsinler dünyaya🤲🤗
Dogukoo Gulergorr inşallah öyledir kolay doğum olur hepimiz için çok istiyırum normal olsun o kadar sancı cekip sezeryan olmak üzer beni 🤭