mehtap_28 30 haftalık hamileyim ve az önce lavaboda peçeteye sümüksü şekilde çok az kan geldi akışkan değildi akıntıyla beraber geldi doktora gitmeli miyim tecrübeli anneler cevaplayabilir mi ilk gebeliğim hiç tecrübem yok
Mervebtnrr mehtap_28 bende 33 haftalıgim canım başıma hiç gelmedi ama bi doktora git bnce kanlı gelmiş akinti ihmal etme nişan gelmiş dicem daha çok erken
Beybikaplan Benim başıma geldi. Doktorum tekrar olursa yada agrın sancin olursa mutlaka gel dedi. Ertesi gün tekrar oldu doktora gittim. Nst ultrason bakıldı. Doktorum progesteron başladı. Bu 30 haftalarda bu tarz akıntılar kanamalar olabiliyor vücut kendini doğuma hazırlıyor. Siz kendinizi takip edin.
Aeifelif Yani senin dedigin sey nisan ama daha cok erken gelmesi icin hmn git bnce normal degil hamilelikde kan leke gibi durumlar