Ummuhnm geçmiş olsun gülüm Rabbim tekrar nasip eder inşallah. İçecek suyu yokmuş en azından çok daha gec bir vakitte olmadı diye teselli edebilirsin kendini. Bak ben şubatta doğuracağım gün kaybettim kalbi durdu. Geçen ay 8 haftalık düşük yaptım. En azından hissetmedin, tam bağlanmadın tam anlamıyla görmedin, doğurup kocaman bebeği toprağa vermedin inan bu çok daha zor. Rabbim sana en hayırlısını versin kucağını doldursun inşallah.