12 haftalık hamileyim Gece uyurken kırmızı lekelenme olmuş ama bayagı acile gittim orda doktor duşuk tehlikesi var ama bebegin kalp atışı var dedi sabahta kendi doktoruma özeele gittim Kalp atışı var bebegin oldugu yerde kanama yok duşuk tehlikesi var dedi igne ve hap verdi başına gelen varmı 😑 cok korkuyoruz