Gamzeeeylul benim çoğul gebelik oldugu için ne olur ne olmaz erken gelme ihtimalini düşünerekten en azından erken doğum olursa ciğerleri biraz gelişmiş olsun hazır olsun diye yapıldı ve hiç bir yan etki yaşamadım çok şükür. Kortizon içerdiği için birkaç gün tuz şekere dikkat ettim etmeye çalıştım daha doğrusu ama dört dörtlük değil.