KayraVeAnnesi_06 Ae1226 15.haftamda öğrendim , ama bizimki hep arkası dönük olduğu İçin doktorum birşey diyemiyordu Bebeğin pozisyonu uygun olduğu sürece 12 haftada falan öğrenebilirsiniz
Yagmurkaragoz Sehersngl benim doktorum da o haftada %80 kız demişti 16 haftalık Ken netleşti kesin kız dedi
Asdfgh00 Yksl1634 bizimki de 23. haftada gösterdi ama kendim de kız diye hissediyordum başından beri ve yanılmamışım😁
SevdaTrkl Hayalmi Bana da 11. Haftada kıza benziyor dedi doktorum 15. Haftada tekrar kontrolüm var doğru mu çıktı sizinki ☺️
Melike_12 qnsmLk merhaba bende 20 haftalık her gidişimde pozisyonu düzgün değil dendi en son gittiğimde yüzde doksan kız dedi acaba doğruluk payı nedir?
Melike_12 HavvaSonmez03 bebeğinizin hareketini nasıl hissediyorsunuz kız erkek te farklı oluşuyor mu hareketler 🤔
Fundaa17 12 haftada doktorum %90 kız dedi 16 da iki doktor daha baktı ama kendini kapattığı için göremedik kıza benziyor dediler
Misrax Ae1226 kızımı 12+4 te 2 cü numarama 13 haftalıkken 90 kız denildi 17 haftada erkek denildi 3 kere bak pipisi dedi ama ben tabi inanmadım pek 20 haftayı bekliyorum net bişey için