Merhaba gebeler ve gebe kalmak isteyenler🐣
Baştan beri gittiğim doktor 9.haftadan bu haftaya kadar (15+3) erkek dedi ,bu haftadan sonra doktorumu değiştirdim %99 kız dedi
Erkek diyende eminim ben çok bilgiliyim anlarım falan dedi kıyafetlerini alıcam ama dedim al dedi kız diyen tam uygun pozisyonu bulamadı ama yapıştırdı %99 oranı şimdi birazda sizden tahmin istiyorum kafam çok karışık😏