KubraKaranKaya Selam kızlar hiç kullanmadım elektrikli olduğu için. Buda hediye gelmişti satmayı düşünüyorum ilgilenen olursa. İzmirde yaşıyorum
tecrubesizanneadayi12 KubraKaranKaya canım burada satış yapmak yasak diye biliyorum haberin olsun görürlerse kaldırırlar
KubraKaranKaya poyrazvearya yok hayır hesiye zaten o yüzden daha uyguna vereceğim. En azından ihtiyacı olan birine yardımı olur