Sinem044 Kızlar daha önce düşük yaptım hamile kalmak istediğim için doktora kontrole gittim geçen ay da reglim gecikti hamile kalmak istiyorum dedim bunları verdi sali günü kontrole çağırdı kullanıp gebe kalanlar var mi nasil süreç?
Gul616161 Sinem044 canım ben sadece klomen kullandım ve pazar iğne yaptım. Bu şekilde tutan çok varmış burda hep okuyorum. Bende beklemedeyim🙏
Gul616161 Sinem044 canım adetmin 5.günü klomene başladım. İlaç bitti kontrole gittim iğneyi verdi pazar sabah 10da iğneyi yağtım. Ertesi gün ilişki sonra gün aşırı. Dün tekrar gittim çatlamış dedi. Öyle yani